sobota, 21 marca 2015

Konkurs urodzinowy!!!

Moi kochani, dzisiaj jest szczególny dzień. Albowiem dokładnie rok temu, wraz z nadejściem wiosny, światło dzienne ujrzał pierwszy odcinek blogowej abominacji, znanej Wam jako "Ostatnie z rodu Blacków".

Iii! Nie mogę uwierzyć, że ciągnę to już rok!!!!!!!!!!!!

Czego mogę sobie z tej okazji życzyć? Cóż, dużo weny, uporu i cierpliwości, bym mogła dalej to ciągnąć, mimo tych wszystkich kłód, które rzuca mi pod nogi życie + ciało pedagogiczne. 

Tak czy inaczej, ogłaszam konkurs. Ma on na celu wyłonienie spośród Was największego talentu literackiego (tudzież konkurencji). Temat jest dość trudny, a brzmi następująco:

Jak mogło wyglądać spotkanie Katherine i Syriusza w trzeciej części (to w dormitorium)?

Swoje prace przysyłajcie na mój gmail (em.emka122), macie czas do końca marca, wyniki ogłoszę 1 kwietnia, a zwyciężczyni otrzyma ode mnie fanfick w wybranej przez siebie tematyce.

I jeszcze jedno: wymagana jest narracja pierwszoosobowa (Syriusz lub Katherine). I proszę od siebie nie ściągać, bo się zorientuję!;)

A Wam życzę, by wiosna rodziła się wokół Was nie tylko dzisiaj, ale codziiennie!

Ciao

~Marlena

2 komentarze:

  1. PS: W ramach podziękować za to, że wytrzymaliście ze mną cały rok (to niełatwa sztuka, wierzcie mi) przygotowałam gratkę dla wszystkich fanów Julie!~Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym to mnie zaintrygowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Akwizytorom dziękujemy