wtorek, 3 lutego 2015

LBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jako że moja wierna czytelniczka Tini/Alice/Dorcas...zresztą jak zwał tak zwał, uhonorowała mnie nominacją do Liebster Blog Award, nagrodęy przyznawanej blogerom z mniejszą liczbą obserwatorów za "dobrze wykonaną robotę" (Woohoo, ale się dowartościowałam!), a w związku z tym muszę, niczym kandydatka Miss Polonia, odpowiadać na pytania, to proszę bardzo! Mam tylko nadzieje, że nie każesz mi biegać z szarfą, kochanie, bo się  wkręci w wózek i nieszczęście gotowe. Treść pytań jest dostępna na syriusz-black-i-dorcas-meadowes.blogspot.com.

  1. 1. Z poczucia niesprawiedliwości. Gdy dowiedziałam się od brata, że Syriusz zginie, mimo że nie znałam jego tożsamości poczułam, że to nie  porządku, że taki facet nie ma rodziny. Tak powstała Katie. Z dnia na dzień ubarwiałam tę historię, a na koniec wrzuciłam wszystko do internetu.
2. Może tak, a może nie...Nawet już coś piszę, ale to nic pewnego.

3. Od 8 roku życia.

4. Kultu i Michaela Jackson

5. Samotności, ale poza tym mam 
nekrofobię (sprawdź, jeśli nie wiesz).


6. Sensacyjne i fantastyczne.

7. Syriusz Black i Nori Bates (nie wiem, kto bardziej) :)

8. Bladoczerwony

9. Chyba żmija

10. Bezprecedensowo Michael

11. To chyba jasne, że pisanie:) Ale pasjonuję się  też teatrem

3 komentarze:

  1. Nominowałam Cię bo sobie na to zasłużyłaś. Uwielbiam twojego bloga i uważam, że piszesz naprawdę cudownie. Pozdrawiam i czekam na nową notkę. Mam nadzieję, że będzie niedługo.

    OdpowiedzUsuń

Akwizytorom dziękujemy